Veelgestelde vragen

Bestelling plaatsen

Hoe plaats ik een bestelling?

Selecteer bij het gewenste product de maat en eventueel de kleur. Klik vervolgens op “IN WINKELMAND”. Je kunt nu verder winkelen of ga naar de winkelwagen om de bestelling af te ronden. Als je op de winkelwagen klikt, krijg je een overzicht te zien van je in de winkelmand geplaatste artikelen. Klopt alles? Klik dan op “DOORGAAN NAAR AFREKENEN” Vul je gegevens in en kies in de kolom rechts je gewenste betaalmethode. Standaard staat deze op iDEAL. Nadat je akkoord hebt gegeven voor de Algemene voorwaarden kun je de bestelling afronden door op “BESTELLING PLAATSEN” te kiezen.

Waarom heb ik geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen?

Het kan zijn dat de bevestigingsmail is terechtgekomen in de spambox. Is dit niet het geval, neem dan contact met ons op!

Wel betaalmogelijkheden heb ik?

Vooralsnog is het alleen mogelijk om te betalen met iDEAL, Maestro en PayPal. Binnen afzienbare tijd zullen wij de mogelijkheid bieden om op andere manieren te betalen.

Kan ik betalen met een Cadeaubon?

Nee, het is bij ons niet mogelijk om te betalen met een VVV Cadeaubon of andere cadeaubonnen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Je bestelling kan kosteloos geannuleerd worden, mits deze nog niet is verzonden. Wil je de bestelling annuleren, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op.

Kan ik veilig online winkelen op tonipons.nl?

Bestellen op tonipons.nl is veilig en betrouwbaar. Onze gehele webwinkel bevindt zich in een beveiligde SSL omgeving. Dit kun je herkennen aan de URL die begint met https:// in plaats van http:// en een (groen) slotje ervoor. De letter ‘s’ staat voor ‘secure’ (veilig) en dit betekent dat alle informatie versleuteld wordt verzonden.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres dan mijn huisadres laten bezorgen?

Ja, dit is mogelijk! je kunt dit aangeven tijdens het bestelproces door de optie “Verzend naar ander adres” aan te vinken.

Heb ik een account nodig?

Nee, je kunt gewoon zonder eerst in te loggen of een account aan te maken een bestelling plaatsen.

Ontvang ik een papieren factuur?

Nee, je ontvangt de factuur per mail nadat je de bestelling hebt betaald en afgerond.

Waarom kan ik mijn maat niet bestellen?

Wanneer je maat niet wordt weergegeven in het drop-down menu, dan is deze niet (meer) voorradig. Staat je maat er nog wel tussen en bestel je meerdere paren, maar kun je de bestelling vervolgens niet afronden? Dan is er minder op voorraad dan het aantal paar dat je wilt bestellen.

Ik woon niet in Nederland, kan ik dan wel bestellen?

Je kunt alleen artikelen bestellen voor een bezorgadres in Nederland.

Verzending en levertijd

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Houd rekening met een levertijd van ca. 2 werkdagen. Bestellingen die op een werkdag voor de middag geplaatst worden, kunnen nog dezelfde dag worden verwerkt. Voor overige bestellingen geldt in de regel dat ze de volgende werkdag worden verwerkt. De verzending geschiedt via PostNL. Exacte bezorgtijden zijn dus afhankelijk van je woonplaats (afleveradres).

Betaal ik verzendkosten?

De verzending is gratis. Wanneer je online een bestelling bij ons plaatst, dan zijn de verzendkosten naar jou toe dus voor onze rekening. Kosten voor een eventuele retourzending zijn voor de klant.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?

Wij streven ernaar je bestelling zo spoedig mogelijk te verzenden. Heb je twee dagen na de verwachte leverdatum nog steeds niks ontvangen? Neem dan z.s.m. contact op met onze klantenservice. Houd er rekening mee als er een weekend tussen zit, dat het iets langer kan duren.

Ruilen en retourneren

Heb ik een zichttermijn?

Als je niet geheel tevreden bent met de geleverde artikel(en), dan heb je altijd het recht om je online bestelde artikel(en) binnen 14 kalenderdagen, zonder opgaaf van reden, naar ons te retourneren.

– De artikelen mogen uitsluitend in de originele verpakking geretourneerd worden.
– De artikelen mogen uitsluitend ongebruikt en ongeschonden geretourneerd worden.
– Wij willen je verzoeken de originele schoenendoos ook ongeschonden te laten.
– Het meegeleverde retour formulier dient volledig ingevuld meegestuurd te worden.
– Retourzendingen dienen voldoende gefrankeerd te worden.

Hoe snel word ik terugbetaald?

Onze administratie doet haar uiterste best om de terugbetaling van je retourzending zo spoedig mogelijk te verwerken. Je mag ervan uitgaan dat je het bedrag binnen 14 werkdagen, maar uiterlijk 30 dagen, teruggestort krijgt op je rekening.

Kan ik mijn bestelde artikel ruilen?

Als je graag een artikel wilt ruilen voor een andere maat, kleur of model, dan raden wij je aan om het artikel welke je wilt ruilen te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen met het juiste artikel. De kosten voor het geretourneerde artikel zullen, mits ongeschonden, ze spoedig mogelijk teruggestort worden.

Als je het paar schoenen in een winkel hebt gekocht, dan kun je het beste weer terug gaan naar de winkel waar je de schoenen aangeschaft hebt.

Voor wie zijn de retourkosten?

Wij hebben ervoor gekozen om geen kosten in rekening te brengen voor het verzenden van een bestelling. Daarom zijn kosten voor een eventuele retourzending voor de klant.

Prijzen en productinformatie

Zijn de vermelde prijzen in- of exclusief BTW?

De prijzen die getoond worden zijn inclusief BTW.

Hoe is de hakhoogte bepaald?

Bij de espadrilles met sleehak staat de hakhoogte vermeld. Deze is bepaald door het aantal ropes (touwen) boven elkaar bij elkaar op te tellen. De plateauzool is hiermee niet meegerekend, tenzij anders vermeld. Eén rope staat gelijk aan ca. 1 cm.

Waarom kan ik mijn maat niet bestellen?

Wanneer je maat niet wordt weergegeven in het drop-down menu, dan is deze niet (meer) voorradig. Staat je maat er nog wel tussen en bestel je meerdere paren, maar kun je de bestelling vervolgens niet afronden? Dan is er minder op voorraad dan het aantal paar dat je wilt bestellen.

Je antwoord niet gevonden?

Staat je vraag er niet tussen? Stel dan hieronder je vraag. We zullen je bericht zo spoedig mogelijk beantwoorden.





  Ik accepteer hiermee dat al deze gegevens uitsluitend gebruikt en niet langer bewaard zullen worden dan nodig voor het afhandelen van deze contactaanvraag.


[cf7sr-simple-recaptcha]



Toni Pons FAQ