Zichttermijn

Heb je via onze webshop online één of meerdere artikelen besteld, dan heb je recht op een wettelijke zichttermijn van 14 (veertien) dagen na ontvangst van de bestelling. Ben je niet tevreden met een artikel, dan kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst in originele conditie naar ons retourneren. Dit houdt in dat het artikel niet (door eigen toedoen) beschadigd, vuil, gewassen of zichtbaar gedragen is. De artikelen mogen uitsluitend met de originele verpakking geretourneerd worden, indien redelijkerwijs mogelijk. Wij willen je verzoeken tevens de schoenendoos ongeschonden te laten en niet te beplakken met tape en stickers. Bewaar bij voorkeur de omdoos waar het pakketje in geleverd werd. Deze kun je dus weer gebruiken bij een eventuele retourzending. Laat ons wel even weten dat het om een retour gaat, bij voorkeur middels het meegeleverde retour formulier op de achterzijde van de pakbon.

Ruilen

Als je een artikel wilt ruilen, dan adviseren wij je om het artikel te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen met het juiste artikel of de juiste maat/kleur. De kosten voor het geretourneerde artikel zullen zo spoedig mogelijk, mits ongeschonden, teruggestort worden op je rekening.

In de winkel gekochte artikelen kunnen niet via ons geretourneerd worden. Wil je een in de winkel gekocht paar schoenen ruilen of retourneren, dan adviseren we je hiermee terug te gaan naar de winkel waar je ze hebt gekocht.

Retourneren

Het meegeleverde retour formulier (achterzijde pakbon) dient zo volledig mogelijk ingevuld meegezonden te worden. De kosten voor retourneren zijn voor de klant. Retourzendingen dienen dan ook voldoende gefrankeerd te worden.

Indien het artikel / de artikelen door eigen toedoen beschadigd of vuil zijn, of na de gestelde zichttermijn worden geretourneerd, dan kunnen wij hiervoor kosten inhouden.

Beschadigd of verkeerd artikel ontvangen

Als je een beschadigd of verkeerd artikel geleverd krijgt, neem dan zo spoedig mogelijk na ontvangst contact met ons op. Het beschadigde of verkeerd geleverde artikel kan dan aan ons geretourneerd worden. Wij zullen zorgen dat je dan zo snel mogelijk het juiste artikel alsnog geleverd krijgt.

Terugbetaling

Nadat wij het artikel / de artikelen in goede orde hebben ontvangen zal onze administratie haar uiterste best doen om de terugbetaling van uw retourzending zo spoedig mogelijk te verwerken. U mag ervan uitgaan dat u het door ons verschuldigde bedrag binnen 14 dagen teruggestort krijgt op uw rekening.

Retourkosten

Wij hebben er voor gekozen om geen kosten in rekening te brengen voor het verzenden van bestellingen die je bij ons geplaatst hebt. Mocht je iets willen retourneren, dan zijn de kosten voor rekening van de klant. Naar verwachting zijn de kosten hiervoor € 6,50. Voor exacte en de meest actuele bedragen en voor de dichtstbijzijnde PostNL locatie, verwijzen we je graag naar de website van PostNL. Wil je de retourzending met een andere vervoerder dan PostNL aan ons retourneren, raadpleeg dan de website van de betreffende vervoerder voor de verwachte retourkosten en het dichtstbijzijnde pakketpunt.

Retouradres en contactgegevens

Retouren Toni Pons
Hanzepoort 26
7575 DA Oldenzaal

053 – 537 4444
info@tonipons.nl